torsdag 25. desember 2008

¡Feliz navidad!

Soppelbil i Granada. To gutter staar inni og sorterer mens sopla hives paa etter hvert som soppelbilen kjorer bortover gata.

Det er mange kule traer her. I Granada kunne jeg ikke motstaa fristelsen og klatre opp i ett.

Playa Madera

Vi bygde et ganske saa stygt sandslott. Her er Lillian.

Utsikten fra der vi bodde.

Jeg spiller footbag med to franske som bodde samme sted som oss.

En liten broleapeunge. ´Doc´, en amerikaner fra usa, oppfostret aper for at de saa skulle klare seg i det fri.


Sekkene er pakket, nok en gang.

Julaftensmoothie til lunsj.

Julemiddagen. Jeg spiste hvitlokshummer.

Til dessert hadde vi banansplitt.

I dag, forste juledag, var vi paa ridetur i skogen og paa landsbyda. Veldig artig. Gallopperte til og med!

Elisabeth.

Lillian fikk den trege hesten, men ut i fra bildet ser det ut som om det ble nok action likevel?

Litt random:
  • I dag lagde jeg lunsj paa det ekleste kjokkenet hittil. Skjonner ikke hvordan folk kan leve slik. Dama som eier det virker faktisk aa bruke dette som sitt eget private kjokken.
  • En ting jeg liker veldig godt med et varmere klima er aa gaa i sandaler. Fantastisk.
  • Mango er desverre utenfor sesong. Hadde sett for meg at jeg skulle meske meg i mangoer her. Frukt maa letes etter for aa bli funnet.

3 kommentarer:

  1. Ååå...=D Ser ut som du storkose dæ Astrid=) Blir litt sjalu her æ sitt..;) Men godt og se at det ser bra ut=) Også gå rundt blant små søte apa da.. Tenk og hadd en sånn liten en..hehe;)Julekos<3

    SvarSlett
  2. Hahahaha....eg er saa fotogen! Eg maa seia meg enig i at Flipfloppar er favoritt fottoeyet.

    SvarSlett
  3. det ser herlig ut!ser ut som der koser dere og gjør mye gøy. vi skal prøve oss på elefantridning om noen dager. ellers skal jeg fohåpentligvis treffe ragnhild og mads i dag.
    likte kommentaren om mango.hadde håpet på det samme i nepal, men de flese gode frukter der er bare å finne mellom mai og september.grr. her derimot har de alt!vi lever på fruktshake.
    peace & love

    SvarSlett