lørdag 13. desember 2008

Fun Dives

I dag hadde jeg og Elisabeth vaare to gratis Fun Dives. Lillian har faat dykkesyken og ligger i 'Decropression Chamber' (Det er i hvert fall hennes skronehistorie. Sannheten er vel at hun har faat vondt i et ore.). For oss var det egentlig veldig hendig da vi naa hadde en fotograf til vaar disposisjon. Fun Dive'ene var bra, men det beste dykket hadde vi i gaar.

Dette var inkludert i dykkerkurset. :)


Ligger aa torker etter at vi testet ut snorkelmulighetene her paa Utila. Var litt mye bolger og vanskelige forhold akkurat her, men sola var upaaklagelig.

Hengekoyeliv

Utila

Elisabeth

Klar til aa hoppe i vannet.

Jeg signaliserer for OK!

Elisabeth og meg i vannet.

Dykkegruppa vaar. Jo i midten var instruktor. (Elisabeth mangler paa bildet).

4 kommentarer:

  1. Tenkte å ta dykkerlappen utpå nyåret en gang jeg også,, så kansje det blir litt dykking på oss neste sommer:)
    Per

    SvarSlett
  2. Ja, det maa du gjore. Hadde vaert goy. :)

    SvarSlett
  3. jeg er veldig imponert over hvor ofte du oppdaterer.i like! det hjelper å komme seg ut i verden.litt mer inspirasjon enn på tine,kanskje..?
    miss ya',astrid!

    SvarSlett
  4. Hehe...har jo et bra forbilde aa leve opp til. ;)

    SvarSlett